KAKAV BORAC: Ona ZNA da umire od raka, ali to je ne sprečava da život živi punim plućima! (FOTO) (VIDEO)

Njena parola je – ko kaže da rak i hemoterapija moraju da vas ubiju u pojam

Ana-Alesija-Ajala

Ana-Alesija Ajala je rešila svima da pokaže da ne postoji ta bolest koja može da ugasi život u njoj. Bori se sa rakom i prima hemoterapiju, ali to je ne spečava da čak i tad radi ono što najviše voli – da đuska.

Ana-Alesija (32) je majka trogodišnjeg deteta. U decembru 2015. je poželela još jedno i zbog toga je otišla na pregled, kada je usljedio ogroman šok, piše portal “12 News“.

Otkriven joj je redak tumor na materici, a bolest je već počela da se širi po cijelom stomaku. Odmah je operisana i uklonjen je veći dio zahvaćenih organa, a zatim je uslijedila hemoterapija.

U julu ove godine joj se pojavio tumor i na slezini i doktori su odmah reagovali i izložili je još agresivnijoj terapiji, koja je vezivala za bolnicu po četiri dana.





– Bilo mi je jako teško u početku u bolnici, jer nisam mogla da podnesem da budem odvojena o ćerke. Čak smo i njen rođendan morali da proslavimo u bolničkoj sobi – priča Ajala.

Hemoterapije joj je uvijek olašavala prijateljica koju je prošle godine upoznala na fitnesu.

– Uvijek je bila tu za mene otkako sam se razboljela. Znam da ona obožava mužiku, đuskanje i dobru žurku. Htjela sam da joj pokažem koliko mi njena podrška znači, pa smo tako jedan dan zajedno đuskale. To se nastavilo i kasnije na terapijama, ali sam tek sada skupila hrabrosti da to objavim – objašnjava Ajala.

Njen cilj je bio da podstakne sve žene koje boluju od raka da pozitivno razmišljaju i da nikada ne prestaju zbog bolesti da rade stvari koje vole.

Pogledajte kako se Ana-Alesija provela sa prijateljicom na hemoterapiji.





Pogledajte kako se Ana-Alesija provela sa prijateljicom na hemoterapiji.
Izvor: telegraf

0 komentari:

Objavi komentar

More

Pratite nas na Facebooku



Advertisement

Popularni postovi