Voda sa limunom i medom – šta čini za vaše zdravlje

Prije godinu dana teško sam oboljela od gripe. Lijekovi iz apoteka nisu bili posebno učinkoviti. Jedna žena mi je preporučila da pijem toplu vodu s medom i limunom svako jutro. Naravno, reagirala sam skeptično, ali ipak sam je poslušala. Gripa je prošao, ali ovaj napitak se jako dopao, pa sam počela sam ga pijem svaki dan. I to činim već godinu dana. Evo što se kod mene promijenilo:
voda limun i med ujutro

1) VEĆ GODINU DANA NISAM SE NIJEDNOM PREHLADILA. NE MUČE ME VIŠE BOLOVI U ŽELUCU
Cijelog života sam se razboljevali i nijedan virus me nije zaobišao. Istina, nikad nisam vjerovala u snagu narodne medicine. Bila sam rob apoteka. Od kada pijem ovaj napitak, za cijelu godinu čak nisam ni jednom kihnula. Moje glavobilje su prošlost. Sada nosim med i limun gdje god da krenem. Pijem taj napitak čak i u hotelima.





2) VIŠE NE PIJEM JUTARNJU KAVU, ALI SE VRLO LAKO SE RAZBUDI
Moj limunove-medeni koktel izbavio me od ovisnosti od kave. Ranije, da bih se potpuno razbudila, bilo mi je potrebno skoro sat vremena. Sada imam mnogo više energije tijekom dana. Odlično se naspavam, i nasmijana sam ujutro. Više nisam nervozna i zaboravila kada sam posljednji put osjećala napetost u prvom dijelu dana.

3) LJUDI U MOJOJ OKOLINI SU POSTALI ZDRAVIJI. I TO JE NAJVEĆA NAGRADA
Uvjerila sam cijelu obitelj da slijede moj primjer. Tako, u prošloj godini, gripu i druge zimske nevolje, nisam dobila ni ja, niti bilo tko iz moje obitelji.

Ne znam kako djeluje ovaj čaroban napitak, ali on radi! Vrlo sam zahvalna toj ženi na savjetu.

MOJ RECEPT
Za čašu napitka iscedim polovicu limuna, dodajem čajnu žlicu meda. Sve prelivam toplom prokuhanom vodom. Pijem svako jutro, nakon buđenja. Treba reći da okus ovog koktela može se mijenja: sve zavisi od meda i limuna, koji konzumirate. Ponekad je kiselkast, ponekad je presladak.

KAKO OVAJ NAPITAK DJELUJE?

Štiti od infekcije urinarnog trakta
Limun i med stimuliraju rad probavnog trakta, a također hidratiziraju debelo crijevo. Napitak je diuretski, a rezultat je odličan lijek protiv zatvora i cistitisa.





POBOLJŠAVA VARENJE
Svaki dio ovog napitka potpomaže vaš probavni trakt. Limun pomaže žuči proizvoditi više žuči. Tako se namirnice prerađuju bolje, a vi dobivate od njih više hranjivih tvari. Med posjeduje moćna antibakterijska svojstva, samim time odlično vas štiti od bilo kakvih infekcija. Također, tjera želudac proizvoditi više sokova koji omogućuju organizmu učinkovitije eliminiranje toksina. Iz tog istog razloga lakše ćete kontrolirati svoju tjelesnu težinu.

ČISTI KRV I ČUVA KOŽU
Limun ima mnogo pogodnosti za kožu, a pomaže i da se pročisti krv. Organizam, ako ga “hranite” limunom, brže proizvodi nove krvne stanice. Voda stimulira proizvodnju kolagena, što je vrlo korisno za vašu kožu.
Izvor:blic

0 komentari:

Objavi komentar

More

Pratite nas na Facebooku



Advertisement

Popularni postovi